Zpět na úvod
 
 
 
 
 
 
aktualizováno 25.11.2015                                                                        ceny uvedeny vč. DPH


ANTÉNY O2 CDMA, U-FON

Pokud jste v místě se špatným signálem, je nutné použít ziskovou směrovou anténu. Všesměrové antény jsou vhodné k snížení útlumu signálu vzniklého průchodem budovou.


Směrové
Ráhno je vyrobeno z AlMg jeklu 20x20 / 1,5 mm. Prvky jsou uchyceny na ráhnu izolovaně přes plastové držáky pomocí šroubu M4 a jsou vyrobeny z trubiček AlMg 10mm. Anténa je vybavena konektorem typu "N".Součástí dodávky je pozinkovaný třmen pro uchycení ke stožáru do průměru 50mm.

 

směrové

délka ráhna (m)

Zisk (dBd)

 

impedance
zákl./transf.

cena

O2-CDMA  9 element

1,5

10,2

 

50

1.300,-

O2-CDMA  4 element

0,4

5,5

 

50

1.000,-

U-FON  9 element

1,5

10,2

 

50

1.300,-

U-FON  4 element

0,5

5,5

 

50

1.000,-


   

ukázka vyzařovacího diagramu a průběhu PSV antény 9 element na pásmo 445-465 MHz - CDMA



 

 

Všesměrové
Všesměrové antény nemají zisk, signál "nezesilují", používají se tam, kde je signál dostatečný, ale dochází k útlumu prostředím (stavby, střechy, místnosti, pohyb). Montují se mimo objekt a tím se tyto vlivy eliminují.
Anténa Dipól je všesměrová anténa jednoduché konstrukce. Vhodná k umístění na balkón, stožár nebo uchycení na stěnu pomocí držáku, který je dodáván zvlášť jako volitelné příslušenství.
Středovou část tvoří plastový výlisek, sloužící k uchycení zářiče a uchycení k výložnému ráhnu. Ráhno 50cm pro pásmo 150MHz, 25cm pro pásmo 450MHz. V místě uchycení dipólu je konektor N.
Výložné ráhno je na konci opatřeno třmenem pro uchycení na trubku do 45mm, na přání do 70mm.

A
nténa J-dipol je vhodná k umístění na stožár nebo na balkón či okenní rám.
Využívá se v místech kde je signál dostatečný, pouze dochází k jeho částečnému zeslabení vlivem nejbližšího okolí nebo pohybu v místnosti či okolí originální antény. Je vhodná na instalaci mimo budovu, např na okenním rámu, balkónu, stožárku a podobně. Odstraní se tím útlum vniklý konstrukcí budovy a vlivem pohybu osob.
Anténa má celkovou délku 55cm, připojení je přes BNC konektor, je velice robustní a odolné konstrukce.
Je vyrobena ze dvou trubek přesně daných průměrů. Součástí je univerzální držák na zeď nebo okenní rám i na trubku.
Anténa je kompletně sestavena, pouze se namontuje a připojí přívodní kabel.

Na přání lze zhotovít koaxiální kabel (H155-RGC-54) požadované délky včetně potřebných konektorů.
Volitelné příslušenství - masivní kovový pozinkovaný držák na stěnu na 3 šrouby - 250,- Kč
 

všesměrové

délka (m)

Zisk (dBd)

 

impedance
zákl./transf.

cena

O2-CDMA Dipol 0,3 0   50 600,-
U-FON Dipol 0,3 0   50 600,-


 

 

 

Dipol 
výložné ráhno 25cm, na přání možný i jiný rozměr
konektor N

 

 

 

design a obsah OK5IM 2010-2011